dimarts, 19 de juny del 2012

Cape Tribulation & Emmagem Creek

Després de la descàrrega d'adrenalina de la nit anterior, ens vam llevar quan es va acabar la son. Vam esmorzar i decidir que passaríem la següent nit en un altre càmping, per variar una mica. Havíem de deixar el càmping a les 11 del matí, quan a les 10 vam decidir caminar per la platja fins arribar a Cape Tribulation.

Platja al costat del camping

És el que té la platja. Veus el final, però no hi acabes d'arribar. Es feien les 11 del matí i encara estavem caminant. Vam arribar a la vessant Sud de Cape Tribulation, vam tornar a entrar a la selva per arribar a la vessant Nord. Una caminada matinal ben maca, però un cop has vist la platja tota l'estona és el mateix.

La llàstima del passeig va ser la manca de sol i d'un dia clar. En un dia assolellat és possible veure el corall des de la mateixa costa. Això només passa aqui, al nord de Cairns. On és popularment conegut com: "where the forest meets de reef". Però nosaltres vam ensopar dies grisosos, ennuvolats. Malgrat tot, el passeig va valdre la pena.

Vista des de Cape Tribulation

Aquests cartells ens recorden el per què NO ens podem banyar.

Els famosos MANGLARS!!!

Vam trobar mengalrs, cocos, vam agafar-ne per obrir-los, vam perseguir crancs, vam fer el tonto per la platja i vam tornar al camping. Ben bé ja eren quarts de 12 del matí. Vam plegar la tenda, vam carregar el cotxe i... vam decidir que, malgrat el dia no fós assolellat, ens en aniriem a banyar-nos al riu. A uns gorgs que hi ha a la riera de Emmagen.

Aquestes petites boletes de terra que semblen cucs, són fetes pels crancs. Treuen sorra per fer el seu cau.

Tocant una mica els pebro**** als crancs per fer-los sortir i jugar una mica amb ells.

A 2 Km del camping vam agafar el camí de terra, amb el nostre super mega cotxe petit i baixet, fins arribar al final, on només els vehicles 4x4 poden accedir-hi. Vam aparcar en el poc espai que hi havia i... vam decidir buscar el camí cap als swimming holes. Hi havia 2 camins diferents i no sabiem quin dels dos era el correcte. Vam començar pel primer, però... era massa espès. Ens passàvem l'estona ajupint-nos, escalant arbres, saltant... no podia ésser. No podia ser que l'accés a aquests gorgs fos tant... dificultosa. Vam tornar enrere i vam agafar el segon camí. Estava força millor, però no les teniem totes. Vam continuar. El camí es feia llarg. Al cap de 15 minuts, vam arribar al riu!!

Aigua cristal·lina, fresca, i sense perill de ser atacats per animals carnívors. Vam banyar-nos, saltar com tarzans i fer una mica el mico per allà fins que la gana ens va fer marxar.

Amb la gana que ja apretava vam tornar a agafar el cotxe i desfer el camí. Buscar un altre càmping i intal·lar-nos abans no es fes fosc. Vam trobar camping (força més animat que el de la nit anterior) i vam trobar super per comprar alguna cosa per sopar.

Ens vam instal·lar i... a fer el sopar!!! El menú del dia va ser: uns wraps verduretes i carn picada. Vaja, un kebab a l'estil com vam poder. Deliciosos.

I sabeu què tocava havent sopat??!!
Jocs de taula!! Si, si!! Vam fer unes partides a l'Uno i a l'Scrabble fins que es va fer l'hora d'anar a dormir.