dissabte, 4 de febrer del 2012

MELBOURNE [part4]: Great Ocean Road

Benvinguts a la GREAT OCEAN ROAD!!
(28/01/2012)

Va ser l'estrella del viatge, en part. L'altre va ser poder tornar a veure els companys de l'acadèmia!

Aquesta carretera, que recorre la costa sud-occidental de l'estat de Victòria al llarg de més de 400 km, està considerada com una de les rutes costaneres més espectaculars del món, combinant platges de grans ones, alts precipicis, penya-segats de perfil irregular, verds paisatges, petites poblacions i boscos d'eucaliptus.

Entrada a la carretera B100, coneguda com la Great Ocean Road.

En un principi estavem decidits a llogar un cotxe i fer carretera pel nostre compte, parant allà on ens vingués de gust i fent així, el nostre propi tour. Però... no veien clar això de fer 600 Km en un dia i el final (una mica contra la meva voluntat, hahahaha) vam apuntar-nos en aquestes empreses que organitzen viatges i et porten a la GOR (Great Ocean Road) en un dia.

Vam deixar l'alberg a les 7:30 del matí i vam arribar a les 8 del vespre. Aquí teniu el recorregut que vam fer:

La primera parada va ser a Torquay, destinació dels amants del Surf per excel·lència. Allà s'hi troba la platja de Bells Beach lloc fantàstic per practicar-hi surf. Nosaltres només hi vam parar per esmorzar, anar el lavabo i fer un cop d'ull a les platjes i els pocs surfistes que hi havia.

Passant per Anglesea i Lorne vam arribar a Apollo Bay, lloc per dinar.

De camí cap als 12 apòstols

Mal temps a Apollo Bay...

I ja havent dinat, ens esperava el plat fort de l'excursió: els 12 apòstols... aquestes pedres gegants que s'aguanten fermament damunt del mar.

Aquells que volen, poden pagar un vol de 8 minuts amb helicòpter i sobrevolar els 12 apòstols.

Lorch and Gorg.

Estalactites i coves... això algun dia caurà!!

London Bridge

Lukas, Eri and Martin.
 Remullant els peus en una de les poques platjes on ho pots fer.

Desrpés de baixar a la platja... toca tornar a pujar escales!