diumenge, 5 de febrer del 2012

MELBOURNE [part 5]: The Grampians National Park.

THE GRAMPIANS NATIONAL PARK.
1/02/2012

Tot apunt per marxar d'excursió als Grampians. El dia abans vam anar a comprar pa i tonyina per fer els entrepans per dinar, xips, galetes i aquestes coses per picar. Ben motivada vaig decidir que la fruita la podia comprar el mateix dia el Queen Victoria Market. Així que després de fer la compra ens en vam anar a l'alberg.

L'endemà, havíem quedat amb Isa i Leo que ens passarien a buscar a l'alberg a les 9 del matí. Amb aquestes que em llevo a les 7, una dutxa i... cap al mercat a buscar fruita. Arribo i... encara no han obert.  És ben estranya, penso... segons tinc entès el mercat obre a les 6 del matí i ara.... són ben bé quarts de 8. No ho donéssim per perdut... me'n vaig anar al Mc Donalds del costat i vaig demanar un cafè amb llet, tot fent temps per les vuit i veure si les parades ja començaven a vendre. Es fan les 8 del matí, quan decideixo acabar-me el cafè amb llet i fer cap al mercat. Sorpresa!! Encara continua tancat. Pregunto a quina hora obren i la resposta és: a les 5 de la tarda!! Resulta que dimecres matí és tancat... i només fan mercat a la tarda-vespre. Ahaaa!!!
La cara d'estúpida que em va quedar no tenia preu. De totes maneres no vaig perdre l'esperança i li vaig preguntar el bon home si em podia vendre quatre plàtans... però no hi va haver manera. 
Ara si... sense fruita me'n vaig tornar a l'Alberg.

9h del matí, ben puntuals com sempre Isa i Leo ja estan a la porta de l'alberg. 3 hores de cotxe ens deixaran a les portes del Parc Nacional.

Vam arribar a Halls Gap, la principal porta d'entrada del parc. Ens em vam anar a la oficina d'informació i... a començar la ruta. 





Leo, Isa, Me and... Nick taking the picture!

Abans de començar, un bon dinar a les portes del Mc Kenzie Waterfalls.




I, ja ben tips comencem a caminar. Aquí teniu unes quantes fotos als Grampians. Amb la camara de Isa i Leo vam fer les fotos de "grup", però encara no les tinc!!!





McKenzie Waterfalls












Isa and Neus
Leo and Nick











Leo donant instruccions d'on ens hem de posar per sortir a la foto. Aquestes son les que em falten, però tard o d'hora les tindré!!! Ells viatjen amunt i avall amb la serva campervan i no tenen connexió a internet massa sovint.

















I ja a mitja tarda, viatge de tornada cap a Melbourne. Mentre uns condueixen... altres aprofitem per dormir i jugar a cartes.

Aquí podem veure Isa (esq) i Leo (dreta) conduint la seva campervan. 









Nick i jo jugant a cartes de tornada cap a l'Alberg

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada